LEVERING
Levering kan pas plaatsvinden nadat de bestelling door de klant is gevalideerd en de betaling volledig is uitgevoerd. Eventuele betrokken bankbetaalcentral hebben daarom hun voorafgaande betalingsovereenkomst gegeven. In geval van weigering van genoemde centra wordt de bestelling automatisch geannuleerd. De producten worden afgeleverd op het afleveradres dat de klant tijdens het bestelproces heeft opgegeven. Leveringen vinden plaats buiten het weekend en op feestdagen tijdens wettelijke werktijden. Levering kan niet plaatsvinden in postbussen. Het is raadzaam om aanwezig te zijn bij de levering van de pakketten om een levering in de best mogelijke omstandigheden mogelijk te maken: op de dag van levering, raden wij de klant aan om de pakketten zorgvuldig te controleren en de inhoud en de staat ervan te controleren in
aanwezigheid van de bezorger alvorens de leveringsbon te ondertekenen. Als de geleverde producten tijdens het transport schade hebben opgelopen (breuk, schok, vervorming, ...) of niet voldoen aan de specificaties vermeld op de bestelling (productfout, model ...), moet het geleverde pakket absoluut worden geweigerd door te zenden duidelijke en precieze reserveringen op de afleveringsbon van de koerier. In het geval dat de levering is geaccepteerd, wordt de te volgen claimprocedure aangegeven in artikel 8 Claim. In geval van niet-ontvangst van een pakket binnen de aangegeven tijd, wordt een onderzoek uitgevoerd bij de vervoerder en dit kan enkele dagen duren. Tijdens deze periode kan geen restitutie of tweede verzending plaatsvinden. Wij leveren op verloren pallets, die de klant bewaart en evacueert. We leveren aan de rand van de trottoirs, wat betekent dat de koerier de goederen niet naar uw huis vervoert.Op de dag van levering van uw bestelling dient u ervoor te zorgen dat er hulp wordt geboden, aangezien de dozen zwaar kunnen zijn.
LEVERING
Levering kan pas plaatsvinden nadat de bestelling door de klant is gevalideerd en de betaling volledig is uitgevoerd. Eventuele betrokken bankbetaalcentral hebben daarom hun voorafgaande betalingsovereenkomst gegeven. In geval van weigering van genoemde centra wordt de bestelling automatisch geannuleerd. De producten worden afgeleverd op het afleveradres dat de klant tijdens het bestelproces heeft opgegeven. Leveringen vinden plaats buiten het weekend en op feestdagen tijdens wettelijke werktijden. Levering kan niet plaatsvinden in postbussen. Het is raadzaam om aanwezig te zijn bij de levering van de pakketten om een levering in de best mogelijke omstandigheden mogelijk te maken: op de dag van levering, raden wij de klant aan om de pakketten zorgvuldig te controleren en de inhoud en de staat ervan te controleren in
aanwezigheid van de bezorger alvorens de leveringsbon te ondertekenen. Als de geleverde producten tijdens het transport schade hebben opgelopen (breuk, schok, vervorming, ...) of niet voldoen aan de specificaties vermeld op de bestelling (productfout, model ...), moet het geleverde pakket absoluut worden geweigerd door te zenden duidelijke en precieze reserveringen op de afleveringsbon van de koerier. In het geval dat de levering is geaccepteerd, wordt de te volgen claimprocedure aangegeven in artikel 8 Claim. In geval van niet-ontvangst van een pakket binnen de aangegeven tijd, wordt een onderzoek uitgevoerd bij de vervoerder en dit kan enkele dagen duren. Tijdens deze periode kan geen restitutie of tweede verzending plaatsvinden. Wij leveren op verloren pallets, die de klant bewaart en evacueert. We leveren aan de rand van de trottoirs, wat betekent dat de koerier de goederen niet naar uw huis vervoert.Op de dag van levering van uw bestelling dient u ervoor te zorgen dat er hulp wordt geboden, aangezien de dozen zwaar kunnen zijn.